Om os

Hvem Vi Er

Velkommen til DanmarksBiblioteksindex, den omfattende portal til Danmarks biblioteker. Vores platform forbinder bogelskere, studerende, forskere og livslange elever med de rige ressourcer og tjenester fra biblioteker over hele landet.

Vores Mission

At give folk let adgang til information om lokale biblioteker for at nære en kærlighed til læsning og kontinuerlig læring. Vi stræber efter at være broen, der forbinder offentligheden med den enorme verden af viden, som er huset i Danmarks biblioteker.

Vores Vision

At blive anerkendt som Danmarks førende biblioteksfortegnelse, der beriger det uddannelsesmæssige landskab ved at fremme adgangen til information, litteratur og læringsmuligheder.

Hvad Vi Tilbyder

DanmarksBiblioteksindex.dk tilbyder en detaljeret og brugervenlig fortegnelse over biblioteker i hele Danmark, inklusiv deres tjenester, åbningstider og særlige begivenheder. Vi er dedikerede til at sikre, at alle, uanset alder eller baggrund, har muligheden for at få adgang til og nyde godt af bibliotekstjenester.

Bliv En Del Af Vores Fællesskab

Bliv en del af et levende fællesskab, der er forpligtet til læseglæden og stræben efter viden. Uanset om du søger inspiration, information eller et roligt sted at studere, er DanmarksBiblioteksindex dit udgangspunkt.

Påbegynd din litterære rejse i dag og opdag rigdommen af historier og viden, der venter på dig i Danmarks biblioteker.